perjantai 26. heinäkuuta 2013

Perjantai 26. heinäkuuta 2013



Ihanaa viikonloppua kaikille teille lukijani! Ostin itse itselleni yhden pioni-leikkokukan. Pieni kaunis pioni, hetki ennen kukan avautumista. Tuoksuu nyt jo ihanalta. Yksi pallo koko kukka tällähetkellä.


Verhot  Svanefors.




Nyt kesällä olen hoitanut kasveja, ihaillut luontoa.

Nämä kaktukset ovat ilahduttaneet läsnäolollaan. Pikkukaktukset ovat edullisia esim.Stockmann 2.90 e.



Laitoin kaktushyllyn taakse lasilautasen jonka olen hankkinut joskus
kirpputorilta. Lasilautanen Kosta Boda?






Alkukesästä ruukkuihin istutetut kukat ovat olleet koko kesän kauniina. Ne ovat kasvaneet kovasti. Joihinkin olen hieman lisännyt pinnalle multaa ja kasteluveteen olen laittanut Biolan luonnonravinnenestettä (kyljessä lukee : kaikille ruukkukasveille).
Valkoinen ruusu kukkii jo toista kierrosta. Ostin sen alunperin ruokakaupasta ja se on Tanskalaista alkuperää. Äitienpäivänä ostamani kahdet pienet ruukkuruusut (jotka olen yhteen istuttanut) kukki jo kolmatta kertaa. Mehikasvi lähtee syksyn tullen sisälle talvehtimaan.

Eipä muuta kuin kukkimisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti