tiistai 30. elokuuta 2011

Kaunetta ei pidä korjaileman miesten ollessa lähistöllä...

Jotenkin näin muistan erään viisauden alkavan.:)
Minuthan meikattiin Äiti ja tytär kuvaukseen, muistattehan jutun blogistani. Vasemmassa kuvassa juuri tämä ihana meikki. Paljon ollaan tultu siitä nuoruuden ajasta jolloin tuskin olin kulmakarvoja muotoillut.
Meikkaan nykyään kuukaudessa varmasti ihan
keskivertonaisen verran. Siis melkein joka päivä, nyt kyllä en ihan mene vannomaan, tsih...Helposti lähtisin joka paikkaan ilman meikkiä, tosiaan niin helposti tekisin. Meikittömänä olo ei todellakaan tuota minulle vaikeutta. Pidän puhtaana ja siistinä lähtemistä yhäkin meikkaamista tärkeämpänä ilmiönä. Näin se vain on.
Mutta olen sitä mieltä, että tässä iässä varmaan pitäisi meikata. :)Ainakin itseni kohdalla olen huomannut että vaikka nopea ihon pohjustus ja ripsiväri tekee ihmeitä. Aikaa ei tuohon todellakaan menee kauaa. Miksi sitä ei sitten tee?

Miksi nähdä vaivaa kun niin moni on viime vuosina ulkonäön perusteella kuvitellut minut paljon paljon ikäistäni nuoremmaksi. Monia hauskoja juttuja tästä aiheesta olisi. Meikkaukseni ei saa viedä  liikaa aikaa. On kohtalon ivaa että nainen (kuten minä) vähentää meikkausta kun ikää tulee lisää. Silloin kun ehkä sitä todella tarvitsisi. Voihan joku viisas toki tehdä toisinpäin. Tässä nykyinenmeikkipussini sisältö, näillä syntyy kyllä aivan riittävä aikaansaannos päivään. Meikkivoide tästä kuvasta tosin puuttuu. Täytyypä vähän yrittää ryhdistäytyä tuossa meikkausasiassa...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti