tiistai 13. maaliskuuta 2012

Herrainshortseja mä metsästän.


Voi, yksi lukija katosi - otti ja luovutti. Toivottavasti teitä tulee roppa kaupalla lisää. Ei voi jäädä surkuttelemaan, oma valinta ja kotipakettiin.  Eikö ole ihanaa kun kohta saa vaihtaa toppahousut ym. näihin vaatteisiin!

Tässä on Zip:in ja Onlyn farkkuhame ja shortsi osastoa, Gina Tricot hame 4,50e taisin maksaa, ja Benettonin herrainshortsit (voisiko kutsua noin). Muistan kun tässä olin kyselemässä  herrainshortseja parhaassa vaateliikkeessä - myyjä katsoi minua siten tyyliin what a f* ja ohjasi minut asioimaan nuorisoliikkeessä. Olenhan minä nuorekas keski-ikäinen mutta...Niin aivankuin herrainshortseja ei muut käyttäis tai niitä ei valmistettaisi juhlatarkoitukseen. En oikein tiennyt mitä ajatella tuon vaatekauppareissun jälkeen. Ovatko herrainshortsit huono ostos? Ovathan ne monikäyttöiset ajatelkaa sukkisten, saappaiden ym. kanssa.

Olen nähnyt villaa sisältäviä herrainshortseja kuin korvaamassa ennen niitä niin suosittuja villahameita. Minullakin villahameita oli lyhyenä ja nilkkapituutena. Villahame ja neule samaa sarjaa, eli koko puku (hameessa oli hienonhieno alushame kiinni ommeltu). Laadukkaat villakuosit pysyivät mallissaan pitkinäkin. Keväällä damaskit (hienoimmat villahousut) alle muistan laittaneeni.

80-luvun loppupuolella sileäpintaisilla kankailla löytyi shortseja juhlavaateosastoiltakin - omistinkin eräät jotka olivat laadultaan erinomaiset. Ostosreissu ei saanut minua lopettamaan shortsien etsiskelyä vaan  muutama kuukausi myöhemmin sattumalta löysin herrainshortsit Benettonilta. Osastolta joka taisi olla vauvaosaston vieressä - vai löytyikö  centtikoosta? No ei sentään. Vitsi vitsi.

 Ja kohta maisema vaihtuu tästä tähän. Luonnon oma Makeover, ennen ja jälkeen.
Kumpi parempi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti