tiistai 27. joulukuuta 2011

Pieni suuri koira.



Tämä on sitten minun juttu.
Tämä juttu kertoo minusta, olen Luckyleo, siis "lykky-Leo", Lexa ystäville, Leo olen oikeasti. Nimeni on enne, eli olen syntynyt onnellisten tähtien alla. Perheeni on onnekas kun saivat pojakseen juuri minut.
Tässä hauska kuva menneitten vuosien varrelta. Kuva on otettu perheemme hotellireissulta. Jaksoin hassutella - olinhan tuolloin aika nuori. Olikohan kyseessä leikki kellä pokka pettää aiemmin? Kuka nauraa ensin? Ou jeah!! Kuka nauroi ensin, kuka nauroi ensin, kuka nauroi ensin....kertokaa nyt joku...:)
No en ainakaan minä....



Olen perheen vahtikoira, mutta usein vain vietän leppoisia "koiranpäiviä".


Kiltteyteni palkittiin jouluna. Minusta oli kiva saada paketti.


Paketista tuli tämä puku. Sitä tosin on hieman fixattava. Muutoin ei jalat liiku siten kuin pitäisi. Chihuahuan strategiset mitat kun ovat niin haastavat. Ja minunhan pitää pystyä oikeasti kävelemään. Nätti se on ja lämmin.


Perhe osti kissanvaljaat (höh)... Mutta ajattelivat vain minun parasta.
Ne ovat hieman keveämmät valjaat kuin jo omistamani.

Kuva kissanvaljaista (jotka osoittautuivat ihan mukiinmeneviksi, ei rasita kurkkua tai niskaa). Sitä seuraava kuva minun ilmeestäni kun kuulin että lähdetään aattona kylään. Kai pääsen mukaan?










Meillä ymmärretään koiria monella tasolla. Ajatella, että jonnekkin koirat eivät ole tervetulleita...


Koiraa hankkivan kannattaa muistaa että koira tarvitsee paljon kaikenlaisia koiratarvikkeita. Minullakin on useita pukuja kertynyt tässä lähes 6 vuoden iän aikana. Olenhan kolminkertaistanut kokoni aikuiseksi kasvamisen aikana. Seuraavaksi Princepuku (sitäkin on jouduttu ennen käyttöön ottoa fixamaan minulle sopivaksi, pienellä vaivalla siis) , sadepuku pitää olla.






Että sellaista, koiramaista menoa teille kaikille. Saa lähettää fanipostia!!!
Ps. talvitöppösiä en ole vielä tarvinnut kertaakaan tänä talvena. Yes!!

2 kommenttia:

  1. Täältä tulee fanipostia!!!!;)))

    Lexa, olet suloinen!!! Ja varmasti olet ollut kiltti, kun sait noin kauniin ja oivan asunkin:)

    Rapsutus sinulle ja suukkoja!!♥

    Ps. Kohta alkaa ilotulitusaika, joten kipitä illalla emännän kainaloon jos pelottaa, se on meinaa aikamoinen jytinä...

    VastaaPoista
  2. Marge: Kiitos postista!! Ei haittaa ilotulitus. Olen niin rohkea.

    VastaaPoista