keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Kylmälaukku, icebox.

Kylmälaukku, icebox.                          
Kauppakassien raahaaminen ei ole   lempipuuhaa.Haluaisin kesälläkin ajaa pyörällä ruokakauppaan, jos vain   mahdollista. Olen helteillä turvautunut tähän "city kylmälaukkuun" tänä kesänä ensi kertaa. Itse olen nämä sellaiseksi       nimennyt.  Aikaisemminkin olisin voinut ottaa sen käyttöön. On se niin hyvä          käytössä, kauniskin tuote. Olen yllättäen säästynyt muovipussienkin käytöltä,         ekologisuus  kunniaan.
Kylmälaukut ovat näppärät esimerkiksi    pyöränsarvissa tai korissa. Ostin viime    kesänä nimittäin Oriflame:lta kaksi  kylmälaukkua. Kylmäkalleja laitan 2 kpl (miksei kolmeakin kappaletta voisi laittaa, it's up to you) aina yhteen          laukkuun - olen kokenut sen olevan hyvä määrä. Näin voi pyörällä tuoda tavarat    rauhallisin mielin. Mieletön helle kun asettaa monelle arkiselle asialle hieman problematiikkaa. Monesti toitotetaan että kaupasta tuotujen kauppatavaroiden lämpötilaan ei saisi tulla muutoksia kotiinkuljetuksen aikana. Jos nimittäin haluaa taata että tuotteet eivät mene  kuljetuksen aikana pilalle. Raa'an kalan   kuljettaminen helteellä hyvänä kotiin on   lihamestarinkin mielestä hankala              juttu. Aika monen olen tänä kesänä   nähnyt käyttävän kylmälaukkuja,styroksisia tai akkukäyttöisiä auton  kylmälaukkuja. Kyllä näihin "luomukylmälaukuihin" jotain mahtuu.Tosin viikon ostoksia ei näillä kotiin tuoda. Riippuu tietenkin 
               
perheen koosta. Mutta eväät - sitten mihin tahansa tai täydennyskauppareissun 
tavarat kyllä. 
 Tässä toisenmallinen kylmälaukku. Tämä on laakeanmallinen. Tätä en ole vielä testannut. Tähän ainakin mahtuu hyvin tavaraa. Nämä kolme kylmälaukkua yhteensä vetää aika hyvin tavaraa kun täyttää ne viisaasti. Joten hieman aikaa siellä kassoilla pakatessa saattaa mennä, hei, se olen minä joka kuhnaa ja viivyttelee!!:) Vitsi, vitsi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti