sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Shoppausta 3 naisen voimin.

Tänään oltiin Gina Tricot:in ale:ssa perheen kolmen naisen voimin, siis kolmessa polvessa. Minusta oli kiva tuoda sovitusvaatteita toisille soviteltavaksi. Itse olin käynyt ale:ssa heti sen alkaessa. Olin onnellinen kun moni teki hyviä ostoksia. Minä ostin yhden perustopin  4,90 e.
Tässä 3 kenkäparia: Tuomi-kenkä eli tanssikenkäni, Pianon kengät, mukavat jalassa kengät. Vanhoja kenkiä ovat, mutta ihanimmasta päästä. Ehkä niillä kenkien suoja-aineilla on ollut osuutta kenkien hyvänä pysymiselle. Muistattehan laittaa nahkakengille suoja-aine ennen käyttöä!!

2 kommenttia:

  1. Ai että mä tykkään noista Pianon kengistä. Kulmikas kärsi jostain syystä puhuttelee aina. Ja tästä tuli mieleen, että pitäisi lopsia katselemaan meidän alemyyntejä. Mulle on vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen epäselvää, milloin ne tarkalleen alkavat. Osa aloittaa toukokuun lopulla ja osa itsenäisyyspäivän jälkeen.

    VastaaPoista
  2. Niin ne aina ale:t alkavat yllättäen, niin se minustakin tuntuu täälläkin. Täällähän on nyt ale sekä joulun jälkeen (mikä on aina tuntunut hieman koomiselta). Pidän myös Gabor:in kengistä. Kaupoissa joskus näkee niin kauniita kenkiä mutta jalassa - aivan hirveitä. Itsellä ostopäätökseen vaikuttaa jalassa tuntuva mukavuus. Kyllä sitä nuorempana tosin omistettiin mm. paksupohjakengät, olikohan ne jotain 10cm tienoilla.

    VastaaPoista