maanantai 25. heinäkuuta 2011

Tukka hyvin kaikki hyvin.

Olen ollut aina rehellinen työlleni. Sitä kohtaan mitä milloinkin olen sattunut harrastamaan tai tekemään. Tein tuossa väliaikatiliä bloginpidostani (itsekseni vaan) - mitä aihepiiriä se käsittelee ja millaisella hyväntuulisuudella haluaisin sen hurmaavan teidät. "Vilun ja valituksen" (juuri itsekeksimä sanonta) olen kokonaan jättänyt blogista pois. Ette te sitä oikeasti halua kuulla. Haluaisin tänä vaikeana aikana että saisitte ajatusmaailmassanne hieman hengähtää. Uutiset välittävät meille surullisia asioita. Jokaisella on elämässään asioita. Suru on läpikäytävä, se ei helpota vaikka kuka sanoisi mitä.  Mutta haluan antaa teille iloa silloin kun jaksatte käydä täällä ja toivon että juuri sen vuoksi haluatte lukea blogiani. Iloa läpi kyynelten.Viime päivinä tapahtuneiden uutisointien jälkeen omat pikku postaukset tuntuvat mitättömältä. Vaikka toisaalta juuri blogi tekstit voivat viedä teidät hetkeksi pois kaikesta ikävästä. No niin, eli taidan sittenkin kirjoittaa teille, ja arvatkaa mistä: omasta hiustyylistäni. Se on ollut vuosien varrella vaikka minkälainen. Ei aina ole ollut ihan sen väliä, tukka pystyssäkin on varmasti menty. Tässä hiustyyliäni vuosien takaa. Toivon, että hauskat kuvat piristävät teitäkin.





Aina olen viihtynyt päässäni.:) Ja sitä hiusta on aina ollut runsaasti:).  Ulkonäön olen vasta aikuisena ymmärtänyt yhteiskunnassamme tärkeäksi asiaksi ja asioiden  mahdollistajana. Minun ammatissa ulkönäkö ei ole ykkösasia. En siis koe sen olleen edistämässä sen kummemmin kuin esteenäkään. Media luo käsityksiä että varsinkin jos on julkinen työ - "pittää olla tip top". Tuntuu ettei  saa edes vanheta. Minä olen käsittänyt ulkonäön  lahjana, jota voi vaalia. Ei kannata ylpistyä kuitenkaan jos näyttää hyvältä. Itseään voi toki kantaa ylväänä. Hauskoja sanoja ylväänä ja ylpistyä. Kaksi niin samantyylistä mutta aivan eriätarkoittavaa sanaa. :)Sanonnan mukaan kauniilta naiselta pitäisi rikkoa peili varhain. Nykyään ihmiset ovat valmiita tekemään miellyttävän ulkonäön eteen jopa toimenpiteitä. Mutta entäs luonne - kuka sen monilta vaihtaisi, ja mihin hintaan?
Katsokaa, että siellä hiusten alla on lämpimiä ajatuksia. Hiuksetkin voivat paremmin. Joku kerran nuorempana uteli hiustenkasvuvinkkejä minulta. Epäili että tällaisen leijonanharjan saadakseen pitää syödä vitamiineja. "Kotiruokaa", sanoin. Sitä minä syön.
Ja tässä yks juttu mikä sai minut hymyilemään tänään. Litra (1l) kokonainen litranpullo, ei maitoa vaan shampoota.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti